INTERNATIONAL İSTANBUL CULINARY CUP 2019 HALİÇ KONGRE MERKEZİ’NDE GERÇEKLEŞTİ
Türkiye’nin köklü derneklerinden olan Aşçılar Derneği’nin sekizinci kez düzenlediği İstanbul Culinary Cup 2019, her yıl olduğu gibi bu yıl da, binlerce Executive Chef ile ulusal ve uluslararası pek çok tedarikçi firmayı aynı çatı altında buluşturdu. Etkinlik, 13-14 Nisan 2019 tarihlerinde Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın katkılarıyla Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlendi. Organizasyon başkanlığını Executive Chef Rafet İnce’nin üstlendiği International Istanbul Culinary Cup 2019 yarışmasında ise Kıbrıs, İstanbul ve Türkiye’nin pek çok bölgesinden lise ve üniversite öğrencileri başta olmak üzere onlarca yarışmacı adayı bir araya geldi.
İstanbul Culinary Cup 2019 Yarışma Mutfakları Ana Sponsorluğunu Öztiryakiler, Yarışma Mutfakları Tabak Sunumları Ana Sponsorluğunu ise Porland üstlendi. Etkinliğin “Tema Mutfağı: Sokak Lezzetleri” kapsamında ise Porland’ın düzenlediği “Sokak Lezzetleri Yemek Sergisi” özel tasarım ürünleriyle sunuldu. Türk mutfağı ve değerlerine sahip çıkma hedefiyle yürüttüğü çalışmalar kapsamında, İstanbul Culinary Cup 2019’un sponsorları arasında Metro Türkiye de yer aldı. İstanbul Culinary Cup’ı ilk günden bu yana destekleyen Unilever Food Solutions bu yıl da etkinlikte birbirinden nefis tadımları katılımcıların beğenisine sundu. Sponsorluğunu üstlendiği Hellmann’s Restoran Gurme Tabağı yarışmasında ise aşçı adayı öğrenciler altın, gümüş ve bronz madalyalar için yarıştı. Türk gastronomisinin sürdürülebilir ve sağlıklı gelişimine katkıda bulunmayı ilke edinen Pınar markası Istanbul Culinary Cup’da bu yıl da yerini aldı. “Restoran Tatlı Tabağı” ve “Star Chef’s Team” kategorilerinin sponsorluğunu üstlenen, sektörün öncü markası Pınar, Türkiye’nin ilk ve tek “Ekşi Krema” ürünüyle yarışmacılara yeteneklerini ve yaratıcılıklarını sergileme fırsatı sundu.